Connect with us

Υγεία

30 Μαΐου 2019 16:55

Οισοφαγική παλινδρόμηση: 6 Σημάδια ότι πάσχεται και πως να το θεραπεύσετε

Οισοφαγική παλινδρόμηση: Η παλινδρόμηση οξέος ή η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι ένα κοινό ιατρικό πρόβλημα. Επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους και μερικές φορές δεν συνειδητοποιούν καν ότι το έχουν. Επιπλέον, η παλινδρόμηση οξέος μπορεί να προκαλέσει κι άλλες ασθένειες.

Οισοφαγική παλινδρόμηση:

Σύμφωνα με τους ερευνητές, μπορεί να επιδεινωθεί το άσθμα, γεγονός που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι η πλειονότητα των ασθματικών έχει γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση..

Πρώτα απ ‘όλα, η παλινδρόμηση οξέος είναι μακροπρόθεσμο πρόβλημα. Ότι τρώτε επιστρέφει στον οισοφάγο και προκαλεί δυσάρεστα συμπτώματα ή επιπλοκές. Τα άτομα με υπερβολικό βάρος, οι έγκυες γυναίκες, οι καπνιστές και όσοι παίρνουν ορισμένα φάρμακα, κινδυνεύουν περισσότερο να αποκτήσουν την πάθηση.

Αυτά είναι τα σημάδια που υποδηλώνουν ότι μπορεί να έχετε γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

  • 1. Όξινη γεύση στο στόμα

Αυτή η κατάσταση προκαλείται συνήθως από τον μυ ή σφιγκτήρα στην κορυφή του στομάχου. Όταν γίνεται πιο αδύναμος, το οξύ μπορεί να ανέβει στον οισοφάγο.

Διαβάστε ακόμα:   6 Συμπτώματα που δεν θα πρέπει ποτέ να αγνοήσετε!!!

Όξινη γεύση μπορεί να παραμείνει για εβδομάδες στο στόμα και είναι πολύ ενοχλητική, επηρεάζοντας την ποιότητα ζωής σας. Αυτό το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα συχνό στις έγκυες γυναίκες, επειδή υπάρχει μεγαλύτερη πίεση στο στομάχι.

  • 2. Παλινδρόμηση

Πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν ακούσει για την καούρα, αλλά σχεδόν κανένας από αυτούς δεν πιστεύουν ότι έχουν παλινδρόμηση οξέος. Η καούρα είναι το πιο συνηθισμένο σύμπτωμα τις γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Τα συμπτώματα της καούρας, συνήθως εμφανίζονται λίγο πιο κάτω από το στήθος και συνήθως μετά το φαγητό. Η ενόχληση μπορεί να αυξηθεί όταν σκύβετε ή κάθεστε ανάσκελα.

  • 4. Δυσπεψία

Όταν βιώνετε παλινδρόμηση οξέος, μπορεί να αισθανθείτε δυσφορία στο στομάχι, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει ναυτία, άνω κοιλιακό άλγος, πρήξιμο και πληρότητα στομάχου. Μερικές φορές δεν αισθάνεστε πείνα λόγω της αίσθησης πληρότητας στο στομάχι σας.

  • 5. Δυσφαγία

Πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν ακούσει για την καούρα, αλλά σχεδόν κανένας από αυτούς δεν πιστεύουν ότι έχουν παλινδρόμηση οξέος. Η καούρα είναι το πιο συνηθισμένο σύμπτωμα τις γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Διαβάστε ακόμα:   Βάζει Φλούδες Μπανάνας στο μέτωπό της και ξαπλώνει για λίγα λεπτά. Το αποτέλεσμα; Της άλλαξε τη Ζωή!

Τα συμπτώματα της καούρας, συνήθως εμφανίζονται λίγο πιο κάτω από το στήθος και συνήθως μετά το φαγητό. Η ενόχληση μπορεί να αυξηθεί όταν σκύβετε ή κάθεστε ανάσκελα.

  • 4. Δυσπεψία

Όταν βιώνετε παλινδρόμηση οξέος, μπορεί να αισθανθείτε δυσφορία στο στομάχι, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει ναυτία, άνω κοιλιακό άλγος, πρήξιμο και πληρότητα στομάχου. Μερικές φορές δεν αισθάνεστε πείνα λόγω της αίσθησης πληρότητας στο στομάχι σας.

  • 5. Δυσφαγία

Η δυσφαγία σημαίνει ότι μπορεί να αισθάνεστε την αίσθηση στοιβαγμένου φαγητού στο λαιμό σας. Αυτό συμβαίνει λόγω της στένωσης του οισοφάγου σας. Όταν συμβαίνει δυσφαγία, μπορεί να γίνει αρκετά δύσκολο να καταπιείτε.

  • 6. Βήχας

Ο βήχας δεν είναι τυπικό σύμπτωμα παλινδρόμησης οξέος, αλλά τουλάχιστον το 25-40% των περιπτώσεων, έχει καταγραφεί πως έχει χρόνιο βήχα.

Εκτός από τα προαναφερθέντα συμπτώματα, μπορεί να αισθανθείτε πόνο στην κατάποση, αυξημένη σιαλγία, απώλεια βάρους, ερεθισμό του λαιμού, κακή αναπνοή, ξηροστομία και πόνο στο στήθος.

Διαβάστε ακόμα:   6 Σημάδια-Καμπανάκια του Καρκίνου του Παχέος Εντέρου και Τι Πρέπει να Κάνετε. Ανοίξτε τα Μάτια σας!

Οισοφαγική παλινδρόμηση: Πώς μπορείτε να αποφύγετε την παλινδρόμηση οξέος

Πρώτα απ ‘όλα, ο τρόπος ζωής σας, είναι η κύρια αιτία της παλινδρόμηση οξέος. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να ακολουθήσετε μερικούς απλούς κανόνες.

  • Τρώτε μικρότερες μερίδες. Είναι καλύτερο να τρώτε συχνότερα από το να έχετε ένα μεγάλο γεύμα, μία ή δύο φορές την ημέρα.
  • Είναι σημαντικό να αποφύγετε το αλκοόλ, το όξινα τρόφιμα, τα μπαχαρικά και τα λιπαρά τρόφιμα.
  • Χάστε βάρος εάν χρειάζεται.
  • Μη φοράτε σφιχτά ρούχα.
  • Μην τρώτε πριν κοιμηθείτε.

ΠΗΓΗ

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.